همشهری آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه برای جذب دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ریزی شده است، گفت: دانشجویانی که در این دانشگاه ثبت نام می‌کنند به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند.

به گزارش ایسنا، احمد محمودزاده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این دانشگاه دولتی است وتحصیل دراین دانشگاه به صورت شبانه روزی است، افزود: دانشجویانی که دراین دانشگاه ثبت نام می کنند از روز اول به استخدام آموزش وپرورش در می آیند، براساس نیازی که آموزش وپرورش خواهد داشت از این دانشجوها می توان بعد از پشت سر گذاشتن چهار ترم به عنوان نیروی آموزش وپرورشی استفاده کرد.

وی افزود:درتمامی کل کشورو دراستان اردبیل نیزدانشجویان پیوسته در دو مرکز پردیس بنت الهدی ویژه خواهران و مرکز علامه طباطبایی ویژه برادران جذب می شوند.

محمودزاده گفت: با همکاری مسئولین امر، ساختمان جدید نیز جهت افزایش فضای آموزشی برای این دانشجویان ساخته می شود تا درآینده مشکل فضا بابت افزایش دانشجو پیش نیاید.

وی گفت: اخیرا موافقت نامه ای با سازمان نوسازی مدارس و روسای مراکزپردیس انجام شده وکلنگ ساختمان جدید پردیس نیز تا مهرماه به زمین زده ودرعرض یکسال تحویل داده می شود.

مدیر کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: برای جذب دانشجو از کاردانی به کارشناسی، کارشناسی به ارشد وارشد به دکترا نیز برنامه ریزی کرده ایم که درسالهای آتی نیز دانشجو جذب کنیم.

کد خبر 182990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز