سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال که برای حضور در رقابت‌های گزینشی لیگ جهانی آماده می‌شود، در دومین دیدار متوالی مقابل کرواسی به برتری دست یافت.


به گزارش  مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی والیبال ایران و کرواسی دوشنبه شب و به فاصله یک روز پس از دیدار نخست این دو تیم در ماریبور اسلوونی برگزار شد. در این بازی شاگردان خولیو ولاسکو در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 23)، (25 بر 21) و (25 بر 18) حریف خود را شکست دادند.

پس از اتمام این بازی و با توافق مربیان دو تیم، بازیکنان ایران و اسلوونی در قالب یک گیم دیگر هم مقابل هم قرار گرفتند که در این گیم هم ملی‎پوشان کشورمان حریف خود را با نتیجه 25 بر 22 شکست دادند.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب دیدارهای تدارکاتی در اسلوونی، یکشنبه شب نیز موفق به شکست 3 بر 2 کرواسی شده بود ملی‎پوشان والیبال ایران طی روزهای گذشته هم مقابل اسلوونی پیروز شدند اما در دیدار با پرتغال یک باربه برتری دست یافتند و یک بار متحمل شکست شدند. آنها امروز دوشنبه در دیداری دوباره به مصاف کرواسی می‌روند.

تیم ملی والیبال امروز سه شنبه آخرین دیدار تدارکاتی خود را برابر نروژ برگزار می‎کند تا روز چهارشنبه از طریق وین، پایتخت اتریش به قاهره سفر کند. ویزای سفر تیم ملی والیبال به مصر روز دوشنبه صادر شد.

ملی‎پوشان والیبال ایران در چارچوب رقابت‎های انتخابی لیگ جهانی باید طی روزهای دهم و دوازدهم شهریورماه در قاهره به مصاف تیم ملی مصر بروند. آنها در صورت برتری در مجموع این دو دیدار، در تهران و طی روزهای 17 و 19 شهریورماه میزبان ژاپن خواهند بود.

کد خبر 182706
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز