همشهری آنلاین: ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آخرین فرصت دولت برای خدمت به مردم و انقلاب در سال پایانی دوره ریاست جمهور دهم گفت: دولت در یکسال باقیمانده از عمر خود برای خدمت بهتر، توصیه‌های مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت گفت: اگر دولت رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خود قرار دهد، می‌تواند پایانی سرفراز داشته باشد.

وی با اشاره به آخرین فرصت دولت برای خدمت به مردم و انقلاب افزود: دولت باید در این یکسال باقیمانده، وعده‌های خود را عملی کند و البته خیلی از این وعده‌ها غیرقابل تحقق است، مانند مصوبات زیادی که دولت در سفرهای استانی داشت، اما حتی‌المقدور باید برای عملی کردن آنان تلاش کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز، تحریم‌ها را یکی از موانع دولت در اجرای برنامه‌هایش دانست و به مهر گفت: البته نمی‌شود عوامل بیرونی را در ناکارآمدی‌های دولت نادیده گرفت که تحریم‌ها یکی از این عوامل است.

وی در عین حال دولت دهم را پرتلاش و کاری خواند و تصریح کرد: یکی از اشکالات دولت به مشاوران آن بر می‌گردد؛ چراکه این مشاوران نتوانستند گره‌گشا باشند و همکاران کم‌توان و ناتوانی برای دولت بودند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: رئیس جمهور خود پر توان و پر تلاش بود، اما پیکره دولت بخصوص دولت دهم نتوانست خود را با این تحرک و سرعت هماهنگ کند؛ بنابراین بهتراست دولت برای عملکرد موفق‌تر در یکسال باقیمانده از بیرون دایره خود از جمع کارشناسان و نخبگان نیرومند و قوی استفاده کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در کل دولت کارنامه خوبی از خود برجای گذاشت و برخی کاستی‌ها و غفلت‌ها را می‌تواند در یک سال باقیمانده با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های مقام معظم رهبری جبران کند.

کد خبر 182495
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز