جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه ساخت مسکن ویژه تهران به دلیل عدم آغاز ثبت نام و کمبود منابع مالی مورد نیاز با کندی همراه است.

مسکن

این مقام مسئول در گفت‌وگو با فارس افزود: هنوز زمان دقیق ثبت‌نام مسکن ویژه تهران از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است اما پروژه تهرانسر که بالغ بر 4500 واحد مسکونی است به دلیل نیاز مبرم به پول با کندی در حال ساخت است.

 وی با بیان اینکه پروژه تهرانسر به مرحله فوندانسیون رسیده است تأکید کرد: این پروژه به دلیل اینکه اعتبارات مصوب ندارد به آورده متقاضیان بسیار وابسته است بنابراین تا زمانی که ثبت‌نام‌ها آغاز نشود این پروژه از سرعت کافی برخوردار نخواهد بود.

 این مقام مسئول اظهار داشت: طبق گزارش‌هایی که دست‌اندرکاران این پروژه ارائه کرده‌اند طی یک هفته گذشته میلگرد و تیرآهن کیلویی 200 تومان افزایش یافته است بنابراین پروژه تهرانسر نیاز مبرم به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان و سپس استفاده از آورده این متقاضیان برای سرعت دادن به ساخت پروژه دارد.

 وی خاطرنشان کرد: مطمئنا مسوولان رده بالای وزارت راه و شهرسازی برای سرعت دادن به پروژه مسکن ویژه تهران به دنبال این هستند که متقاضیان بعد از ثبت‌نام آورده خود را طی یک هفته واریز کنند.

 به گفته وی، به احتمال زیاد متقاضیان هزینه ساخت را در 4 مرحله پرداخت خواهند کرد.

 محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران نیز از ثبت‌نام مسکن‌های ویژه شهر تهران از 10 شهریور خبر داده و اعلام کرد: به دلیل ساخت مسکن در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی توسط وزارت مسکن‌وشهرسازی، ثبت نام مسکن‌های ویژه در تهران با 10 روز تأخیر انجام می‌شود.

کد خبر 182055
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز