سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گروه‌های موسیقی با به پایان رسیدن ماه مبارک رمضان در شهریور ماه و آخرین ماه فصل تابستان به صحنه می‌روند.

music

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این‌بار کنسرت‌ها با رنگ‌و بوی دیگری به صحنه خواهند رفت، هنرمندانی به یاد زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی سازهایشان را کوک می‌کنند.

رحیم شهریاری ـ خواننده آذری زبان ـ با اینکه به تازگی تور کنسرت‌هایش را سپری کرده است، برای اجرایی در 2 و3 شهریور در اردبیل و 8 تا 11 شهریورماه در تبریز دست به کار شده است.

این هنرمند با همراهی گروه موسیقی «آراز» قطعات فولکلور ترکی را اجرا خواهد کرد و بخشی از عواید این کنسرت به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص خواهد داشت.

پیمان میرآقاسی نیز با اینکه کنسرت‌هایش یکی پس از دیگری لغو شد، با گروه «سپید و سیاه» برای مردم آذربایجان کنسرت می‌دهد. این اجرا 9 و10 شهریورماه در گرگان برگزار خواهد شد و عواید آن به کلی به هموطنان زلزله زده آذربایجان هدیه خواهد شد.

بابک جهانبخش ـ خواننده پاپ ـ 15 شهریور ماه در دو سانس 18:30 و 21 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران کنسرت می‌دهد. بهای بلیت‌های این اجرا 30 تا 100 هزارتومان اعلام شده و بخشی از عواید آن به آذربایجان تعلق دارد.

تالار شهیدان نژاد فلاح کرج 9 و 10 شهریور میزبان فرزاد فرزین و 23 و 24 شهریور میزبان مازیار فلاحی خواهد بود.

فریدون آسرایی نیز 24 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت و قطعات آلبوم «خاطرات گمشده» را اجرا می‌کند.

16 و 18 شهریورماه نیز نوبت سالار عقیلی است که با گروه «دستان» هنرنمایی کند. این اجرا ساعت 21:30 برگزار می‌شود و بهای بلیت‌ها 30 تا 70 هزارتومان است.

تالار وحدت اما 15 و 16 شهریورماه میزبان گروه موسیقی «دبدبه» است و گروه «بیان» 23و24 شهریور به سرپرستی عرفان گنجه‌ای در همین تالار کنسرت می‌دهد.

تالار وحدت 30 و 31 تیرماه نیز میزبان ارکستر سمفونیک تهران است که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

همچنین تالار کوچک رودکی 14 شهریورماه میزبان کنسرت گروه «فینال گیتار» به سرپرستی کیوان میر هادی است.

15 و 16 شهریورماه نیز نوبت گروه «آریس» است که به سرپرستی عمادابراهیمی در همین تالار اجرا برود.18 تا 20 شهریور ماه نیز آثار علیرضا مشایخی در تالار رودکی مرور خواهد شد.

آنسامبل «کانتوس» به سرپرستی کاوه میر حسینی نیز 23 و 24 شهریورماه به تالار رودکی می‌روند.

اما 29 تا 31 شهریورماه نیز نوبت اجرای گرو کر فرهنگسرای نیاوران است که به رهبری سرژیک میرزاییان به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 181792
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز