همشهری آنلاین: راهپیمایی عظیم و سراسری روز قدس در ایران در رسانه‌های صوتی، تصویری و نوشتاری فرانسوی بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، شماری از شبکه‌های تلویزیونی اعم از دولتی و خصوصی، شبکه‌های رادیویی و همچنین نشریات فرانسوی به بازتاب گسترده راهپیمایی بزرگ روز قدس در شهرهای مختلف کشورمان پرداختند.

شبکه تلویزیونی بی اف ام تی وی ، شبکه تلویزیونی یک، رادیو فرانسه انتر، رادیو فرانسه 24 و همچنین رادیو فرانس انفو از جمله رسانه‌های فرانسوی است که نسبت به پخش گزارش هایی از برگزاری گسترده روز جهانی قدس در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران پرداختند.

پایگاه خبری نشریه پرتیراژ  لوفیگارو چاپ پاریس نیز طی مطلبی دراین زمینه نوشت : در شرایطی که تنش میان جمهوری اسلامی و رژیم اسرائیل رو به افرایش است ، تهران و دیگر شهرهای ایران به صورت همزمان شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدس بود.

این پایگاه خبری فرانسوی می نویسد: روز قدس همه ساله در جریان ماه رمضان از سوی مقامات ایرانی به منظور ابراز همیاری با مردم فلسطین برگزارمی شود. تظاهر کنندگان در بسیاری از شهرهای کشور دست نوشته هایی با خود حمل می کردند که بر روی آنها به زبان های فارسی ، عربی و انگلیسی، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده بود. براین اساس، تظاهر کنندگان همچنین تصاویری از آیت الله علی خامنه‌ای مقام معظم رهبری، امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی با خود حمل می‌کردند.

تارنمای فرانسوی ادامه می‌دهد: این راهپیمایی در شرایطی برگزار می‌شود که آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم نیز روز چهارشنبه گذشته یکبار دیگر بر حذف شدن اسرائیل از چشم انداز منطقه تاکید کردند.

کد خبر 181407
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز