همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل به همراه کشورهای اقماری خود در منطقه در پی انحراف ذهن مسلمانان از مسئله فلسطین هستند که در این راستا نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

مهر نوشت: علی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس با تاکید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اظهار داشت: اسرائیل و آمریکا و کشورهایی که اقمار غرب در منطقه به حساب می آیند تمام تلاش خود را به کار می بندند تا ذهن مسلمانان در منطقه را از مسئله فلسطین منحرف کنند که البته نتیجه‌ای نخواهند یافت.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث می‌شود مسئله فلسطین هر سال تکرار و اشغال سرزمین‌های مقدس فلسطین از اذهان مسلمین پاک نشود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس تنها مختص به فلسطینیان نیست، افزود: رژیم اشغالگر قدس، فلسطین و مردم این سرزمین را پلی قرار داده تا سلطه خود بر سایر کشورها را دنبال کند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

وی ادامه داد: حضور مردم مسلمان کشورهای منطقه در روز قدس نه تنها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است بلکه در واقع از موجودیت خود نیز حراست می‌کند.

لاریجانی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ملت ایران اظهار داشت: این راهی که آنان در پیش گرفته اند اشتباه است چرا که ملت ایران در مواقع حساس همواره به تکلیف خود عمل کرده و خواهند کرد.

رئیس قوه مقننه در پایان تاکید کرد: امروز وظیفه همه مسئولان چه در مجلس و چه در دولت توجه و اهتمام ویژه به مسائل اقتصادی کشور است که با تلاش و برنامه ریزی در این خصوص توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.

کد خبر 181391
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز