همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: نتایج آمارگیری شرکت اپل در مورد میزان موفقیت آیفون و رضایت کاربران شگفت‌انگیز بود.

ipad

نتایج آمارگیری شرکت اپل برای بار ششم در مورد میزان موفقیت آیفون و رضایت کاربران  شگفت انگیز بود. یک نکته در این یافته‌ها این است که  گوریل‌های باغ وحش، سانفرانسیسکو در امریکا هم علاقه به بازی با آی پد، پیدا کرده‌اند.

با توجه به گزارش رابرت دبلیو بیرد از امریکا؛ در حال حاضر، کاربران تبلت که دارای آی پد اپل هستند، برای خرید آی پد جدید اپل با بالاترین ورژن، برنامه‌ ریزی می‌کنند. این گفته بر اساس بررسی ‌1114  کاربر تبلت است که 98 درصد آنها در آمریکا زندگی می‌کنند.

اگر‌چه شرکت کنندگان در نظر سنجی، گزینه‌های متعددی برای انتخاب تبلت داشتند با این وجود، تنها 10 درصد از آنها، هیولت پاکارد با صفحه لمسی Hewlett-Packard TouchPad را به عنوان تبلت خود انتخاب کرده بودند.

آی پد

آی پد

نمودار نظر سنجی

آی پد

 همچنین در این گزارش آمده است که تنها 4  درصد از کاربران تبلت به خرید تبلت بلک بری BlackBerry  اشاره کرده‌اند و یک درصد از شرکت کنندگان به خرید تبلت Acer Iconia که تحت نرم‌افزار آندروئید شرکت گوگل اجرا می‌شود، علاقه نشان داده‌اند.

کارشناسان تبلت دلیل این علاقه فراگیر را شناخته بودن اپل، سهولت کاربری ویادگیری آن، خلاقیت و کیفیتی که در ایجاد سرگرمی‌های آن برای همه نوع سلیقه به کار رفته، استحکام و گارانتی خوب آن می‌شمارند.

شرکت‌های رقیب و دست‌اندرکاران سایر تبلت‌ها نیز بیکار ننشستند و با انتشار مطلبی این آمارگیری را موضع گیرانه و با اهداف تبلیغاتی بیشتر برای شرکت اپل، قلمداد کرده‌اند و در مقابل لیستی از مشکلات و کارهایی که آی پد اپل قادر به انجام آنها نیست را ارائه داده‌اند.

آنها معتقدند؛ باید به کاربر آزادی انتخاب داد....

http://www.mobilespoon.net

کد خبر 179987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز