اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران با تأکید بر اینکه پروژه مسکن مهر این شهرستان موسوم به نگین مهر، هنوز افتتاح نشده است، از شروع واگذاری واحدهای این مجتمع به متقاضیان خبر داد.

مسکن مهر


به‌دنبال درج گزارشی از پروژه مسکن مهر نگین مهر واقع در اسلامشهر با عنوان «مسکن مهر اسلامشهر به متقاضیان واگذار نشده است» در صفحه 18روزنامه مورخ 28تیرماه، روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران جوابیه‌ای به شرح زیر ارسال کرد:

1- با وجود گزارش مذکور مبنی بر قید گذشت چهار ‌ماه از افتتاح پروژه مذکور، خاطرنشان می‌گردد تا این تاریخ پروژه مسکن مهر اسلامشهر و مجتمع مسکونی 350واحدی نگین مهر توسط هیچ‌یک از مقامات کشوری مورد افتتاح قرار نگرفته است.

2- اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران به جهت رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر اسلامشهر در زمان نقل و انتقال فصل تابستان، واگذاری واحدهای آماده پروژه فوق را آغاز نموده که در حال انجام است.

همشهری:
1- به گواه متن لوح قرار گرفته در ورودی شهرک نگین مهر، که در تصویر روبه‌رو قابل مشاهده است، این پروژه در اسفند 1390و با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی مهندس نیکزاد افتتاح شده است. متن مندرج بر لوح نصب شده در ورودی شهرک به این شرح است؛
وزارت راه و شهرسازی
اداره کل مسکن و شهرسازی‌تهران
در سال جهاد اقتصادی، همزمان با گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش دولت مهرورز و عدالت‌خواه (پروژه مسکن مهر ضیاء آباد اسلامشهر مجتمع مسکونی نگین مهر) با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی جناب آقای مهندس نیکزاد افتتاح گردید.
اسفند 1390

2- در گزارش روزنامه همشهری قید شده بود که مسئولان مجتمع برای واگذاری هر یک از واحدها مبلغ یک میلیون و 900هزار تومان دیگر از متقاضیان طلب کرده‌اند.

پیگیری‌های بعدی خبرنگار ما حکایت از آن دارد که به‌دنبال چاپ گزارش فوق، مسئولان پروژه مصاحبه‌شوندگان در این گزارش را احضار و ضمن گله از مصاحبه با همشهری به آنان قول مساعدت داده ‌و حداقل در مورد یکی از افراد مصاحبه شده پس از دریافت مبلغ یک میلیون و 900هزار تومان فوق‌الذکر، نسبت به واگذاری واحد مورد تقاضای آنان اقدام کرده‌اند.

کد خبر 179768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز