مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: 100پروژه عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و خدماتی امروز، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

اردشیر نوریان، شهردار منطقه 14با اعلام این خبر گفت: همزمان با ولادت امام حسن(ع) و روز اکرام (14مرداد)، 20پروژه فنی و عمرانی، 19پروژه ترافیکی، 48پروژه امور شهری و فضای سبز و 14پروژه در حوزه اجتماعی با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود. وی افزود: احداث پنج سرای محله، احداث پارک آموزش ترافیک، ایجاد مرکز رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی برای نخستین‌بار در میان مناطق تهران ازجمله این پروژه‌هاست که درمجموع 40میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

نوریان با اشاره به پروژه‌های شاخص این منطقه اظهار کرد: احداث مسجد معمار با اعتبار سه‌میلیارد تومان، احداث و تجهیز سالن چندمنظوره ایثارگران با اعتبار 15میلیارد تومان، سرای فرهنگی غدیر با اعتبار پنج میلیارد تومان، درمانگاه تخصصی شهرداری منطقه 14، زورخانه آلاله و بهره‌برداری از بوستان شش‌هکتاری گلسار ازجمله پروژه‌های مشخص این منطقه است که تا پایان سال افتتاح خواهد شد. شهردار منطقه 14در ادامه با بیان اینکه احداث بخشی از بزرگراه امام علی در این منطقه قرار دارد، گفت:

بخشی از بزرگراه امام علی به طول 3600متر در این منطقه قرار دارد و بالغ بر هزار میلیارد تومان هزینه تملک آن بوده است. وی افزود: تا‌کنون بیش از 98درصد تملکات این پروژه در منطقه 14تمام‌شده و بقیه در 10روز آینده به اتمام خواهد رسید. شهردار منطقه 14درادامه اظهار کرد: 85درصد از عملیات تعریض خیابان پیروزی نیز تا‌کنون انجام شده و بخش دیگر آن تملک املاک دارای مشکل حقوقی بوده که در حال انجام است.

کد خبر 179724
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز