مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۰
۰ نفر

قم: معاون معماری و شهرسازی شهردار کلانشهر قم از ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با اولویت بلوار بهار خبرداد.

حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش ایسنا، محسن بهشتی اظهار کرد: ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در برنامه کاری شهرداری قم است و بلوار بهار به‌عنوان نخستین شارع اطراف حرم مطهر در اولویت ساماندهی و زیباسازی قرار دارد و به‌زودی عملیات بهسازی آن آغاز می‌شود. وی افزود: طراحی ایستگاه‌های VIPو انتقال ایستگاه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی به فاز دوم بلوار بهار با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و شهرداری منطقه هفت انجام می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی شهردار کلانشهر قم گفت: در بهسازی و ساماندهی بلوار بهار سعی شده به معماری سنتی و اسلامی توجه ویژه شود و زیبایی آن بر اساس طرح‌های سنتی درنظر گرفته شود. وی افزود: در ساماندهی این بلوار احداث باغ راه مدنظر است و آب‌نمای زیبا در طول مسیر جهت تلطیف هوا و زیبایی مسیر احداث می‌شود. بهشتی تصریح کرد: همچنین طول بلوار با سنگفرش زیباسازی و مسیری برای تردد معلولان و جانبازان درنظر گرفته می‌شود. معاون معماری و شهرسازی شهردار قم از طراحی معماری بلوار بهار از سوی این معاونت خبر داد .

کد خبر 178591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز