همشهری آنلاین: رئیس حوزه هنری استان اصفهان از برپایی نمایشگاه آثار تذهیب قرآنی و نقاشیخط متعلق به گنجینه آستان قدس رضوی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

تذهیب

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، سید مهدی سیدین نیا رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: نمایشگاه‌های مختلف هنری و کارگاه خوشنویسی در طول ماه مبارک رمضان توسط حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: واحد تجسمی حوزه هنری، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی استاد گنجعلی در طول ماه رمضان را از 12 تا 26 مرداد در تالار نقش خانه حوزه هنری اصفهان برپا می‌کند.

سیدین نیا به برپایی کارگاه خوشنویسی نیز اشاره کرد و گفت: با حضور خوشنویسان اصفهانی، کارگاه خوشنویسی با موضوع رمضان نیز در خانه هنرمندان برقرار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری اصفهان افزود: نمایشگاه "نیایش" شامل آثار تذهیب‌های قرآنی و نقاشیخط، متعلق به گنجینه آستان قدس رضوی است که در طول این ماه مبارک و در نقش خانه حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

همچنین نمایشگاه جمعی عکس با عنوان "نیایش" نیز از 15 رمضان، آثار عکاسی با موضوع "نیایش" در خانه هنرمندان حوزه هنری از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان اصفهان در طول این ماه خواهد بود.

در انتهای ماه رمضان و همزمان با روز قدس نمایشگاهی با محوریت موضوع بیداری اسلامی در میدان امام اصفهان ترتیب داده می‌شود.

کد خبر 178205

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز