همشهری‌آنلاین: ۱۲ تن در سینمایی که فیلم بتمن را در شهر دنور در کلرادوی آمریکا پخش می‌کرد در اثر تیراندازی کشته شدند.

movie theater in Aurora- Colorado

usa

این خبر را لحظاتی پیش یورونیوز مخابره کرد اما کشته های اعلام شده از سوی این منبع خبری 10 نفر است. در همین حال وب سایت روزنامه یو اس ای تودی هم از مجروح شدن بیش از بیست تن خبر داد.

جزئیات بیشتر:

movie theater in Aurora- Colorado

 نیویورک تایمز به نقل از آسوشیتدپرس تعداد کشته شدگان را 14 نفر اعلام کرد و سی ان ان نیز رقم مجروحان حادثه را 50 نفر ذکر کرد. اما بیشتر منابع خبری تعداد قربانیان را 12 تن ذکر کرده‌اند.

حادثه در شهر آرورا در کلرادو رخ داده است و مردم به تماشای فیلم "بازگشت شوالیه سیاه" (The Dark Knight Rises) رفته بودند که "حادثه تیرندازی" رخ داد.

فعلا در رسانه‌های آمریکایی از جمله سی ان ان فقط همین عبارت "حادثه تیراندازی" در خبرها به کار برده می‌شود و جزئیات بیشتری ارائه نشده است.

وب سایت انگلیسی پرس تی وی گزارش داد دو فرد مسلح که ماسک گاز بر چهره داشته‌اند وارد این سینما در شهرک آئورورا «Aurora » در نزدیک دنور شدند و به تیراندازی مبادرت کرده‌اند. پلیس آمریکا یکی از این افراد مسلح را که 21 ساله بوده بدون مقاومت در پارکینگ سینما در اتومبیلش دستگیر کرده است و تلاش برای یافتن دیگر فرد مسلح ادامه دارد.

به گفته شاهدان عینی، فردی که ماسک ضد گاز بر روی صورت خود داشته پس از پرتاب گاز اشک آور به روی حاضران آتش گشوده است. پلیس در حال تحقیق برای کشف و خنثی‌ کردن بمب‌های احتمالی است.

عامل کشتار:

تازه‌ترین خبرها با نام عامل کشتار همراه است: جیمز هولمز (James Holmes)؛ جوانی 24 ساله اهل آرورا (Aurora)

usa

کد خبر 178064
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز