سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اعضای گروه «ورق» این بار نمایشگاه گروهی مجسمه با عنوان «بهار عربی» را در گالری «اعتماد» برپا می‌کنند.

پوستر تجسمی

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه گروهی مجسمه در برگیرنده آثاری از فریش البرزکوه، بهاره اربابی،‌ سهیلا ایلدار، امیر موسوی‌زاده، نگار نادری‌پور، علی موسوی‌زاده، راحله نورآور، فرناز ربیعی‌جاه، سارا ساغری و محمود زرگر است.

مجموعه پیش رو از آثار برخی اعضای گروه «ورق» (شاگردان پرویز تناولی) با رویکردی متفاوت از این گروه است که با انتخاب موضوعی نو با عنوان « بهار عربی» و استفاده از مدیا و متریال‌های جدید، تازگی با خود همراه دارد که این نمایشگاه را با آنچه در گذشته از این گروه دیده شده است، متفاوت کرده و آثار متنوعی را گرد هم آورده است.

در بخشی از مقدمه این نمایشگاه آمده است: «دنیای مجازی امروز آن گونه انسان‌ها را در خود فرو می‌برد و جهانی یکپارچه به وجود می‌آورد که حتی اگر هم به طور عینی در یک مکان و شرایط نباشی خود را جزیی از آن می‌بینیم ... ".

مسئله کشورهای عربی (لیبی، سوریه، مصر و ...) در سال‌های اخیر شاید در ظاهر مربوط به خود این کشورها باشد اما وقتی هر روز از طریق رسانه‌ها در جریان اخبار لحظه به لحظه آن‌ها قرار می‌گیریم، ما هم جزیی از آن‌ها می‌شویم آن‌ها همان مردمان هستند که مظلوم قرار گرفته‌اند و گویی ما نیز!».

این نمایشگاه در حالی در گالری اعتماد برپا می‌شود که پیش از این و در همین راستا و در ارتباط با موضوع «هنر و سیاست/بهار عربی و تاثیرات آن بر هنرمندان» نشست پژوهشی در چهل و سومین آرت پازل برگزار شده و به برخی از آثار این نمایشگاه نیز اشاره شده بود.

این مجموعه روز جمعه - 23 تیرماه - از ساعت 15 تا 20 افتتاح می‌شود و تا 3 مرداد ماه نیز ادامه دارد.

علاقمندان می‌توانند همه روزه به غیر از دوشنبه‌ها برای دیدن از این نمایشگاه به نشانی خیابان باهنر، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان(دو راهی سمت راست) پلاک 4 مراجعه کنند.

 

کد خبر 176960

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز