شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۹
۰ نفر

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران که در جشنواره تفریحات ورزشی پایتخت حضور یافته بود پس از خوشامدگویی به شهروندان، شهر تهران را مانند یک موجود زنده خواند و گفت: در چنین شهری نباید تنها به فعالیت‌های فیزیکی بسنده کرد.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه مدیریت شهری به برنامه‌ریزی‌های اجتماعی، فرهنگی، معنوی و ورزشی اعتقاد دارد ادامه داد: برگزاری این جشنواره و حضور حداکثری مردم به مسئولان و دست‌اندرکاران نشان داد که شهروندان تهران تا چه اندازه به تفریحات و ورزش در محیط امن نیازمند هستند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به تأثیر انکارناپذیر ورزش در سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: شهرداری ظرفیت‌های بسیار مناسب و قابل توجهی برای تفریحات ایجاد کرده است که سومین نمایشگاه و جشنواره تفریحات سالم نمونه بارز آن محسوب می‌شود و سبب ارتقای سطح ورزش به‌خصوص ورزش همگانی خواهد شد.

چمران که خود در این جشنواره حضور یافته بود گفت: با حضور در جشنواره متوجه شدم که شهروندان تاچه حد به تفریحات سالم احتیاج دارند.رئیس شورای شهر تهران با اشاره به استقبال گسترده مردم در دو سال گذشته از جشنواره تفریحات ورزشی اظهار داشت: مسلما تزریق روحیه نشاط و شادابی به شهروندان، از فعالیت‌های فرهنگی مدیریت شهری است و هر اندازه که مدیریت شهری بتواند این فضاها و فعالیت‌ها را توسعه دهد، تاثیر غیر قابل انکار در روحیه شهروندان خواهد داشت.

جشنواره تفریحات ورزشی به‌مدت یک ماه در بوستان‌های مناطق 22 گانه شهرداری تهران با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 176468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز