رئیس ‌سازمان زندان‌ها درخصوص زمان راه‌اندازی اردوگاه‌های نگهداری مجرمین مرتبط با مواد‌مخدر گفت‌: اردوگاه خراسان تقریبا مهیاست و ‌‌نهایتا تادو هفته دیگر آماده افتتاح می‌شود. اردوگاه نگهداری محکومان مواد‌مخدر در اصفهان نیز تا پایان تیرماه راه‌اندازی خواهد شد‌.

غلامحسین اسماعیلی با بیان اینکه سه اردوگاه باقیمانده تا پایان مهرماه راه‌اندازی خواهد شد، افزود‌: علت تأخیر در راه‌اندازی اردوگاه محکومان مواد‌مخدر تهران مشکلاتی مانند انتقال آب به این مراکز است که دست ما نیست و امیدواریم هرچه زود‌تر مرتفع شود‌. اسماعیلی تأکید کرد‌: بنا نداریم محکومان موادمخدر سایر استان‌ها را به این اردوگاه‌ها انتقال دهیم.

در حال حاضر همه امکانات اساسی مانند بهداری و مرکز قرنطینه در این اردوگاه‌ها تعبیه شده و برابر مجوزهایی که دولت به ما داده سه‌هزار نیروی اداری و زندانبانی در این اردوگاه‌ها مشغول به‌کار خواهند شد‌. وی درخصوص برخی اخبار مبنی بر کلاهبرداری به وسیله تلفن از سوی زندانیان اظهارکرد‌: تلفن‌های زندان وسیله‌ای ارتباطی است که زندانیان از آن استفاده می‌کنند؛ در این رابطه ممکن است سوءاستفاده‌هایی صورت گیرد که تنها اختصاص به زندان ندارد‌.

کد خبر 175468
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز