جمعه ۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مصطفی دنیزلی در تماس با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد.

به گزارش سایت خبری باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی که پیش از این چندین بار از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درخواست مرخصی کرده بود تا مشکلات شخصی و خانوادگی اش را رفع کند، امروز (جمعه) در آخرین مذاکره با مدیر عامل این باشگاه، به دلیل مرتفع نشدن این مشکلات با عذرخواهی از وی و هواداران، از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد.

 مدیر عامل سرخپوشان از این مربی خواسته بود که یک دنیزلی تمام عیار باشد و با تمرکز کامل و با تمام توان هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

 به گزارش سایت پرسپولیس، سردار رویانیان به دلیل احترامی که برای این مربی نام آشنا قائل بود، چندین بار با مرخصی‌های پی در پی وی موافقت کرد اما تا آخرین لحظه نیز این مشکلات برطرف نشد.

 در پایان این مذاکره تلفنی، دنیزلی اعلام کرد؛ شرایط حضور در پرسپولیس را ندارد و بدلیل بیماری همسر و پدر همسرش، تمرکز لازم را برای اداره پرسپولیس نخواهد داشت؛ لذا وی پس از عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

 وی همچنین اعلام کرده است که در چند روز آینده برای تسویه حساب اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 174740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز