سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران گفت: گرچه امیدوار بودیم امتیاز کامل را در بازی مقابل تیم ملی قطر بگیریم اما همین 4 امتیاز برای ما قابل قبول است و اگر تلاش جدی تری کنیم می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

عباسی محمد

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با مهر در خصوص عدم رعایت سقف قرارداد از سوی برخی باشگاه‌ها در جذب بازیکنان جدید گفت: موضوع انضباط در ورزش  و رعایت ضوابط در لیگ مربوط  می‌شود به آنکه ما قبلا هم به فدراسیون‌ها اعلام کرده‌ایم.

 وی در ادامه افزود: ما پیشتر به فدراسیون‌ها اعلام کرده بودیم که این گونه مسائل را در ارزیابی حرفه‌ای خودشان مد نظر قرار دهند و بعد از اینکه برخی نگرانی‌ها در رسانه‌ها در این خصوص مطرح شد قرار شد آقایان جلساتی را در این خصوص داشته باشند و نتایج آن را به ما اعلام کنند.

 عباسی خاطرنشان کرد: البته طرح این گونه مباحث باید از قبل اعلام شود وگرنه در وسط یک برنامه اگر هم سقف قراردادها توسط یک عده رعایت نشود نمی‌توان کاری انجام داد.

 وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: توصیه می‌کنم همه فدراسیون‌ها هر ساله این موضوع را قبل از آغاز لیگ اعلام کنند و امیدواریم دیگران نیز این موضوع را رعایت کنند.

 عباسی همچنین در پاسخ به این سئوال که پیش‌بینی شما از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی چیست و وضعیت تیم ملی کشورمان را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: در این خصوص نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

 وی افزود: وضعیت تیم ملی ما تا الان تقریبا خوب بوده است اما امیدوار بودیم که در ایران بتوانیم مقابل تیم ملی قطر به پیروزی برسیم و امتیاز کامل را کسب کنیم که این شرایط پیش نیاید.

 وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: البته همین  4 امتیاز هم برای ما قابل قبول است و دوستان اگر تلاش جدی کنند می‌توانند به جام جهانی صعود کنند، ما هم برای آنها دعا می‌کنیم.

کد خبر 174509
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز