همشهری آنلاین: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به تکمیل بزرگراه شهید زین‌الدین گفت: اتصال این بزرگراه به سه را آزمایش تا قبل از آغاز سال تحصیلی محقق می‌شود.

دکتر عیسی شریفی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: محدوده شرق و شمال شرق تهران اگرچه به عنوان یکی از مبادی مهم شهر تهران در ارتباط با استانهای شمال و شمال شرق کشور تقاضای زیادی برای سفر داشته اما همیشه از یک شبکه مدرن بزرگراهی و مسیرها و شریانهای دسترسی متناسب با آن محروم بوده است.

وی ادامه داد: با تکمیل بزرگراه شهید زین الدین و اتصال آن با سه راه آزمایش که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تحقق می یابد، علاوه بر تسهیل ترافیک در محدوده شرق پایتخت، وضعیت یکی از مهمترین مبادی ورودی تهران نیز به لحاظ توسعه بزرگراهی و زیرساختهای عمرانی بهبود می یابد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: آزاد سازی و رفع معارضین باقی مانده در مسیر پنج کیلومتری ادامه بزرگراه شهید زین الدین و اقدامات مثبت در جهت تکمیل عملیات اجرایی کندروها، تنها بخشی از این اقدامات کارگشاست که به اجرای سریع پروژه کمک کرده است.

شریفی افزود: البته بزرگراه های دیگری در منطقه 4 همچون بزرگراه شهید باقری باقی مانده که قطعا با تکمیل آن تا پایان سال جاری شاهد تحولات بزرگی در منطقه خواهیم بود.

کد خبر 174292
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز