آیت‌الله آملی لاریجانی گفت: مغرضان بدانند هرگز نمی‌توانند ما را از مسیرمان دور کنند و آنها هم بیخودی در این راه تلاش نکنند چرا که قوه قضاییه با حرف‌ها و تهمت‌ها نمی‌لغزد.

آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی به برگزاری دادگاه‌های بیمه و فساد مالی اشاره کرد و با تأکید بر اینکه قوه قضاییه عزم خود را برای مقابله با مفاسد اقتصادی جزم کرده و تابع حرف‌ها و تهمت‌ها نیست‌، گفت: در شرایطی که رسانه‌های خارجی و برخی رسانه‌های داخلی و برخی افراد که موقعیت خود را متزلزل می‌دیدند، همواره القا می‌کردند که قوه قضاییه برخوردی نخواهد کرد، دادگاه فساد بانکی و پرونده بیمه با عزم جدی مسئولان قضایی برگزار شد و نفس برگزاری این دادگاه در فضای سم‌آلود و ناسالم ایجاد شده علیه قوه قضاییه اقتدار دستگاه قضایی را ثابت کرد.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه شاید برگزاری غیرعلنی جلسات دادگاه‌های فساد اقتصادی موجب شکل‌گیری شایعه و تشویش اذهان می‌شد، افزود:‌ با برگزاری علنی دادگاه‌ها، عزم و اراده قوه قضاییه و مسیر معقول، متین و قانونی دادگاه بر همگان روشن شد. هرچند در خود این دادگاه‌ها برخی متهمان به خیال اینکه می‌توانند به صرف نام بردن از برخی افراد و مسئولان بدون ارائه دلایل و مستندات از خود رفع مسئولیت کنند اما مشخص است که این مسئله نیز نیرنگ و شگردی جدید برای فرار از اتهامات از سوی آنان است.

کد خبر 174051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز