همشهری آنلاین: چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهائی جام باشگاه‌های اروپا مشخص شد.

سه‌شنبه و چهار‌شنبه گذشته (15 و 16 اسفند) دیدارهای مرحله یک هشتم نهائی لیگ قهرمانان اروپا برگزارشد.

 در دیدارهای سه‌شنبه شب ، چلسی موفق شد در زمین خود 2 بر 1 بر پورتو غلبه کرده و به مرحله بعدی صعود کند. گلهای چلسی را روبن و بالاک در دقایق 48 و 79 و گل پورتو را کارسما در دقیقه 15 به ثمر رساند.

 لیورپول با گل گودیانسن (75 ) از بارسلونا شکست خورد اما به دلیل پیروزی 2 بر 1 در دیدار رفت ،‌ این تیم را از گردونه این رقابتها حذف کرد. والنسیا و اینتر نیز به تساوی بدون گل رسیدند و والنسیا که در بازی رفت پیروز شده بود راهی مرحله بعدی شد. رم در زمین لیون با گل‌های توتی (22 ) و مانچینی (44 ) به برتری رسید و به دور بعدی راه پیدا کرد.

میشائیل بالاک، زننده گل پیروزی چلسی

 اما در بازی‌های چهارشنبه شب ،‌منچستر یونایتد در دیداری مهیج با مشکلات زیادی در مقابل دفاع خوب میهمان خود ، لیل فرانسه مواجه شد ، ولی بالاخره این هنریک لارسن بود که با یک ضربه سر در دقیقه 72 باعث حذف حریف شد. 

 بایرن مونیخ با یک پیروزی سزاوارانه 2 بر 1 مقابل رئال مادرید به مرحله یک چهارم نهائی رفت. پس از یک شروع برق آسا و گل دقیقه 1 ماکای ،‌ نیمه اول به سود آلمانی‌ها به پایان رسید، در نیمه دوم نیز لوسیو در دقیقه 67 گل دوم را زد تا اینکه فان نیستلروی یک ضربه پنالتی را در دقیقه 83 به گل تبدیل کرد که البته نتوانست مانع حذف رئال شود. 

آیندهوون هلند برابر آرسنال  به تساوی 1 بر 1 رسید و با پیروزی 1 بر 0 د ردیدار رفت ،‌تیم صعود کننده این دیدار شد. در این بازی آلکس که در دقیقه 58 یک گل به تیم خود زد ، در دقیقه 83 با گلی که به حریف زد اشتباه خود را جبران کرده و تیمش را راهی مرحله بالاتر کرد.

میلان نیز برای چهارمین بار پیاپی به مرحله یک چهارم نهائی باشگاههای اروپا رسید ، اما هواداران این تیم مجبور شدند تا وقت اضافه صبر کنند تا کاکا در دقیقه 93 میلان را که برتری محسوسی نسبت به سلتیک اسکاتلند داشت به پیروزی برساند.

کد خبر 17389

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز