همشهری آنلاین : سه‌شنبه، اول اسفند در ورزشگاه سانتیاگو برنابو در پایتخت اسپانیا و در مقابل 80000 تماشاگر، تیم رئال مادرید میزبان بایرن مونیخ آلمان بود.

در این دیدار ابتدا رئال که برتری محسوسی نسبت به حریف داشت با گل زودهنگام رائول در دقیقه 10 پیش افتاد. اما لوسیو ، مدافع برزیلی بایرن در دقیقه 23 پاسخ این گل را داده و بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه نیز دیری نپائید و دوباره رائول ، کاپیتان رئال در دقیقه 28 تیمش را صاحب برتری کرد. گل فان نیستلروی در دقیقه 34 برتری کامل را برای میزبان رقم زد.

لوسیو ، زننده گل اول بایرن

نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید تا اینکه در نیمه دوم با گلی که فان بومل برای بایرن به ثمر رساند زنگ خطر برای رئال به صدا درآمد. حالا در بازی برگشت در روز 7 مارس در ورزشگاه المپیک مونیخ فقط یک برد 1 بر 0 یا 2 بر 1 کافیست تا بایرن را راهی مرحله بعدی کند.

 در دیگر دیدارهای این مرحله آیندهوون در زمین خود با تک گل مندز آرسنال را شکست داد ، سلتیک و میلان به تساوی بدون گل رسیدند و منچستریونایتد در فرانسه با گل گیگز از سد لیل گذشت.

چهارشنبه 2 اسفند در ادامه این رقابت‌ها پورتو در پرتغال میزبان چلسی است، اینتر پذیرای والنسیا می‌باشد ، لیون در پایتخت ایتالیا به مصاف رم می‌رود و بارسلونا در نیوکمپ با لیورپول انگلیس دیدار می‌کند.

کد خبر 16267

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز