همشهری آنلاین: "اندی روبین" مدیر اندروید شرکت گوگل با رد شایعه کناره‌گیری‌اش از مدیریت در این شرکت اعلام کرد سیستم عامل اندروید گوگل در زمینه فعالیتهای روزانه به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

این رکورد جدید در حالی به ثبت رسیده است که "اندی روبین" بنیانگذار اندروید و رئیس اندروید گوگل تمامی شایعات مبنی بر جداشدنش از گوگل را به کلی رد کرد.

رکورد جدید اندروید گوگل نشان میدهد تعداد روزانه فعال‌سازی این سیستم عامل در میان کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی به 900 هزار رسیده است. این آمار جدید توسط اندی روبین و بر روی صفحه توئیترش منتشر شده است. همچنین آمار جدید نشان می‌دهد تا به امروز 390 میلیون ابزار تحت اندروید در جهان فعال شده اند.

روبین در توئیترش نوشت: هیچ برنامه‌ای برای ترک کردن گوگل ندارم و...تنها برای تکمیل نوشته‌ام...روزانه بیش از 900 هزار اندروید در جهان فعال می‌شوند. وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از این فعالسازی‌ها برای اندروید 4.0 بوده پاسخی ارائه نکرده است.

شایعه کناره‌گیری روبین که در سال 2005 به شرکت گوگل پیوسته است در شرایطی که اندروید طی سالهای اخیر پیشرفت زیادی داشته و تحول بزرگی در جهان ایجاد کرده،‌شایعه‌ای کاملا بی اساس به نظر می‌آمد که در نهایت نیز خود وی این شایعه را رد کرد.

کد خبر 173848
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز