همشهری آنلاین: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که گهگاه در سایت شخصی خود با عنوان «یادداشت‌های شخصی محمود احمدی‌نژاد» می‌نویسد، پس از ترک سه ماهه یادداشت‌نویسی در وب، دوباره سایت شخصی‌اش را به روز کرده و آورده است: «در برپایی عدالت خط عوض می‌شود و جبهه درگیری خیلی گسترده‌تر می‌گردد. مرزبندی‌ها در هم می‌ریزد و انسان دیگر فقط با دشمن دارای خط‌کشی بیرونی طرف نیست بلکه این بار با دوست، آشنا، هم‌حزبی، هم‌باندی و هم‌گروه‌های خود طرف می‌شود».

به گزارش همشهری آنلاین، محمود احمدی‌نژاد در تازه‌ترین یادداشتی که 15 خرداد ماه 91 در سایت «یادداشت‌های شخصی محمود احمدی‌نژاد» قرار داده، آورده است: «اعمال و اجرای عدالت سخت‌ترین مرحله تحقق جامعه اسلامی است. در آزادی، استقلال و برپایی یک نظام اسلامی مرزبندی‌ها و خطوط درگیری کاملاً معلوم است، اما در برپایی عدالت خط عوض می‌شود و جبهه درگیری خیلی گسترده‌تر می‌گردد. مرزبندی‌ها در هم می‌ریزد و انسان دیگر فقط با دشمن دارای خط‌کشی بیرونی طرف نیست بلکه این بار با دوست، آشنا، هم‌حزبی، هم‌باندی و هم‌گروه‌های خود طرف می‌شود. در اجرای عدالت انسان به ناگاه چشم باز کرده و خود را در مقابل برادرش می‌بیند.»

رئیس جمهور کشورمان در بخش دیگر این یادداشت آورده است: «افرادی هستند که اجرای عدالت را تا حدی دوام می‌آورند، تا زمانیکه برای دیگران اجرا شود، تشویق و حمایت می‌کنند و ندای عدالت‌خواهی سر می‌دهند، اما به محض اینکه نوبت خودشان می‌شود، فریاد مخالفت سر می‌دهند و در مقابل اجرای عدالت می‌ایستند.»

این یادداشت می‌افزاید: «ما هم موظفیم که سهم خودمان را در برپایی عدالت ایفا کنیم و دولت برخاسته از اراده و ایمان ملت عزیز این مسیر را با سربلندی ادامه می‌دهد و انشاءالله ادامه خواهد داد.»

کد خبر 173385
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز