ابقای علی فتح‌الله‌زاده در سمت مدیرعاملی استقلال، تنش‌های چند روز گذشته بین او و رسولی نژاد رئیس هیأت مدیره باشگاه را از بین برد.

در این میان اما پیشکسوتان باشگاه استقلال هر روز نسبت به حضور اعضای هیأت مدیره در منزل قلعه نویی واکنش‌های منفی از خود نشان داده و هیأت مدیره آبی‌ها به‌دلیل این اقدام غیرحرفه‌ای مورد شدیدترین انتقادها قرار گرفته است. این در حالی است که جواد زرینچه هم دیگر حاضر به شرکت در جلسات هیأت مدیره نیست و از نحوه انتخاب قلعه نویی به‌شدت ناراضی است.

زرینچه که با نامه‌ای به وزارت ورزش از هیأت مدیره استقلال استعفا کرده است،در این خصوص می‌گوید: ما نمی‌گوییم چرا رسولی نژاد با قلعه نویی شام خورده، آنها می‌توانند با هم شام و ناهار بخورند اما وقتی رسولی نژاد به منزل قلعه نویی می‌رود مگر می‌شود در مورد مسائل فنی استقلال صحبت نکرده باشد؟»

زرینچه که از اقدامات رسولی نژاد در این چند روز ناراحت است تأکید می‌کند: «رسولی نژاد و نجف نژاد بدون هماهنگی با اعضای هیأت‌مدیره به منزل قلعه نویی می‌روند و با او به توافق می‌رسند و این در حالی است که مدیرعامل از این مسائل بی‌خبر است.
پس از انتخاب قلعه نویی، رسولی نژاد تصمیم می‌گیرد با این مربی و فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای بدون هماهنگی با سایر اعضای هیأت مدیره ترتیب دهد و حکم به ابقای فتح‌الله‌زاده می‌دهد. این مسائل نشان می‌دهد رسولی‌نژاد فقط خودش تصمیم‌گیرنده است. من هم دیگر در جلسات هیأت‌مدیره استقلال شرکت نمی‌کنم و استعفا کرده‌ام.»

واکنش رسولی‌نژاد

رسولی نژاد اما در مورد استعفای زرینچه و ناراحتی او از اتفاقات اخیر می‌گوید: «زرینچه هم هنوز استعفا نکرده اما این طبیعی است که در جمع هیأت مدیره استقلال رأی یک نفر مخالف رأی 6 نفر دیگر باشد.» او در مورد حضور اعضای هیأت مدیره در منزل قلعه نویی ادامه می‌دهد: « اولا باید در صحت این خبر شک کرد، دوما اگر فرض کنیم این خبر صحیح باشد مگر پیش از این آقای قریب یا فتح‌الله‌زاده این کار را نکرده بودند یا مثلا فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نویی ناهار نخورده بود؟ ضمن اینکه خود زرینچه می‌داند حضور او و فرزامی در هیأت مدیره به پیشنهاد من بوده است.»رئیس هیأت مدیره استقلال در این خصوص که چرا وقتی مدیرعامل باشگاه هنوز مشخص نبوده سرمربی تیم انتخاب شده است؟ می‌گوید: «هیأت مدیره باشگاه به من و فتح‌الله‌زاده ماموریت داد با قلعه‌نویی وارد مذاکره شویم.

در ضمن فتح‌الله‌زاده طبق حکم دو ساله‌ای که داشت، هنوز مدیرعامل است و اصلا برکنار نشده بود.»رسولی نژاد در پاسخ به این سؤال که چه عاملی باعث شد تا یکباره اختلاف‌های شما و فتح‌الله‌زاده از بین برود می‌گوید: «ما تصمیم گرفتیم منافع باشگاه را به منافع شخصی‌ ترجیح دهیم. سه‌شنبه هم جلسه‌ای در کمال صلح و صفا برگزار کردیم و خیلی از مسائل را در آن مورد بررسی قرار دادیم.»

جباری می‌ماند

پس از آمدن قلعه نویی به استقلال، شایعات زیادی در مورد رفتن مجتبی جباری از استقلال مطرح شد ولی رسولی نژاد تأکید می‌کند که قلعه نویی برای فصل بعد جباری را می‌خواهد. او در این خصوص می‌گوید: «اتفاقا در جلسه‌ای که با قلعه‌نویی داشتیم، تعریفی از تیموریان و جباری کرد که واقعا شنیدنی بود. قلعه‌نویی گفته که جباری، ‌تیموریان و سایر ستاره‌های تیم را می‌خواهد به همین دلیل کار مذاکره و ثبت قراردادها را آغاز کرده‌ایم.»روز گذشته امیری یکی از معاونان باشگاه استقلال هم خبر از تمدید قرارداد پژمان منتظری و حنیف عمران‌زاده داد و گفت: «از آنجا که قلعه نویی لیست مدنظر خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان به ما ارائه کرده است، با منتظری و عمران‌زاده به توافق رسیده‌ایم. با توجه به اینکه سال گذشته قرارداد این دو بازیکن در هیأت فوتبال ثبت شد، فقط باید از لحاظ مالی با آنها به توافق می‌رسیدیم که این کار را انجام دادیم.»

قلعه نویی در حالی تمایل به حفظ ستاره‌های استقلال دارد که چند ستاره لیگ را هم در فهرست خود قرار داده است. بازیکنانی مثل انصاری فرد، خلعتبری، اکبرپور، صادقی، جلال حسینی، پژمان نوری، محمد نوری، رودریگو توزی و... در فهرست مورد نظر سرمربی استقلال قرار دارند و فتح‌الله‌زاده باب مذاکره با بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی را آغاز کرده است.

کد خبر 172665
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز