دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

گروه ادب و هنر: جمشید هاشم پور به همراه علیرضا امینی و گروه فیلمبرداری فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» پس از 3 روز دوباره به ایستگاه گدوک برگشتند تا ادامه این فیلم را بسازند.

بارش شدید برف و سرما باعث این توقف شده بود اما با رفتن ابرهای تیره از فیروزکوه و ورسک عوامل تولید فیلم به این منطقه بازگشتند هرچند همین بارش برف‌ در منطقه کمک زیادی به ایجاد فضای مورد نظر کارگردان کرد و گروه تولید از این بابت خوشحال هستند.

تاکنون حدود 60 درصد از فیلمبرداری «استشهادی برای خدا» به پایان رسیده است. این فیلم مضمونی دینی عرفانی دارد و توسط سعید حاجی میری تهیه می‌شود.  استشهادی برای خدا داستان یک راه‌بان قدیمی قطار به نام فتحی است که در روزهای پایانی زندگی‌اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می‌گردد.

او درصدد تهیه استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد.  جمشید هاشم‌پور، احمد مهرانفر، محسن طنابنده، علی سرابی، سروناز مستوفی، هاله گرجی، محمود محکمی، بهروز جلیلی، میثم کزازی، حمیدرضا هدایتی، رسول ادهمی، فریدون عبدالهیان و فرزانه ارسطو بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم از محصولات مشترک سازمان سینمایی سبحان و رادیو تلویزیون عرب(art) است. علیرضا امینی و محسن طنابنده براساس طرحی از محمود آیدن فیلمنامه این کار را نوشته‌اند و سعید حاجی میری به آنها در این زمینه مشورت داده است.

کد خبر 17213

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز