یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: در مراسم افتتاحیه مجلس نهم که هم‌اکنون در حال برگزاری در صحن پارلمان است، از سرود جدید مجلس که علی معلم شعر آن را سروده، رونمایی شد.

در مراسم افتتاحیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز (یکشنبه ۷ خرداد ماه) برگزار می‌شودٰ پس از انجام مراسم تحلیف، از سرود جدید مجلس که علی معلم شعر آن را سروده بود، رونمایی شده و این سرود در مراسم افتتاحیه مجلس نهم در صحن پارلمان پخش شد.

مراسم افتتاحیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز (یکشنبه) ۷ خرداد ماه با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در حال برگزاری است.

پس از ‌سخنرانی مرندی، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، پیام مقام معظم رهبری به مجلس نهم را قرائت کرد و سپس مراسم تحلیف منتخبین ملت برگزار شد و نمایندگان سوگند یاد کردند.

پس از انجام مراسم تحلیف، از سرود جدید مجلس که علی معلم شعر آن را سروده بود، رونمایی شده و این سرود در مراسم افتتاحیه مجلس نهم در صحن پارلمان پخش شد.

کد خبر 172098
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز