همشهری آنلاین: چرت‌زدن شیوه‌ای عالی برای کمک به سرزنده کردن خودتان در هنگامی است که احساس خواب‌آلودگی، خستگی یا استرس می‌کنید.

برخی از شیوه‌هایی که از طریق آن چرت زدن که می‌تواند سلامت جسمی و عاطفی شما را بهبود بخشد اینها هستند:

• چرت زدن می تواند هشیاری و خلاقیت را با کاهش احتمال تصادفات و اشتباهات بهبود بخشد.

• چرت زدن می‌تواند باعث شود که شما به فوریت احساس هشیار بیشتری کنید، و ممکن است تا چند ساعت اضافی در ادامه روز هشیاری‌تان را حفظ کنید.

• از آنجایی که چرت زدن اغلب به عنوان نوعی تجمل احساس می‌شود، مزایایی عاطفی از لحاظ کمک به احساس آرامش،سرزندگی و کاهش استرس به شما می دهد.

 HealthDay News, 5 March, 2007

کد خبر 17208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار