همشهری آنلاین: چندین ماه پس از مرگ "استیو جابز" یکی از مشهورترین چهره‌های جهان فناوری،‌ استودیوی انیمیشن پیکسار که جابز در تاسیس آن نقش کلیدی به عهده داشت در جدیدترین فیلم انیمیشن خود به وی ادای احترام خواهد کرد.

Brave

انیمیشن "شجاع" درباره دختر جوان اسکاتلندی است که در جستجوی یافتن سرنوشتش است. در این فیلم موجودات خیالی به نام "will-o-the-wisps" مصور شده‌اند که افراد را به سوی سرنوشتشان هدایت می‌کنند.

در صحنه‌ای از صحنه‌های پایانی این فیلم انیمیشن که هنوز ساخت آن به پایان نرسیده،‌ این موجودات اطراف نام استیو جابز ظاهر شده و از او به عنوان یک همراه،‌ معلم و دوست یاد می‌کنند.

Brave

جابز بنیانگذار شرکت اپل که در اکتبر سال گذشته در اثر ابتلا به سرطان لوزالمعده جان خود را از دست داد به تاسیس استودیوی پیکسار کمک کرده و خود مدیریت آن را به عهده گرفت. فیلم "شجاع" اولین فیلمی است که پس از مرگ جابز در این استودیو ساخته می‌شود. در عین حال این فیلم اولین انیمیشن پیکسار است که در آن نقش قهرمان اصلی به یک دختر سپرده شده است. در حال حاضر پیکسار به شرکت دیسنی تعلق دارد و این فیلم توسط شرکت دیسنی به نمایش درخواهد آمد.

این فیلم انیمیشنی که قرار است روز 22 ژوئن اکران شود تنها فیلمی نیست که به یاد جابز ساخته می‌شود. دو تهیه‌کننده مجزا نیز در حال ساخت بخش‌هایی از داستان زندگی وی هستند که یکی از این دو شرکت سونی پیکچرز است. این شرکت قصد دارد بر اساس کتاب زندگینامه جابز که توسط "والتر ایزاکسون" نوشته شده،‌ فیلمی از زندگی وی بسازد و نقش اصلی فیلم نیز به احتمال زیاد به "جورج کلونی" سپرده خواهد شد.

کد خبر 171992
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز