سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سینیشا میهائولوویچ برای دو سال آینده سکان هدایت تیم ملی فوتبال صربستان را در دست گرفت.

mihailovic

پس از این که صربستان نتوانست به مسابقات یورو 2012 راه پیدا کند، سرمربی سابق تیم‌های ایتالیایی بولونیا، کاتانیا و فیورنتینا جانشین والادیمیر پتروویچ در تیم ملی صربستان شد. حالا این مربی 43 ساله وظیفه دارد این تیم را به جام جهانی 2014 برزیل برساند. مسابقات مقدماتی جام جهانی از ماه سپتامبر با بازی خانگی این تیم مقابل ولز آغاز می‌شود.

به گزارش سایت یوفا، وی در این خصوص اظهار داشت: "این یک چالش بزرگ است، با این حال من آماده‌ام و فکر می‌کنم که ما موفق خواهیم شد. من 12 سال در تیم ملی بودم و می‌دانم که چکار باید بکنیم. شغل بسیار سختی است، اما من به بازیکنانمان اعتماد دارم. البته حتی اگر خوشبین هم باشم، می‌دانم که امیدواری به تنهایی کافی نیست و باید سخت کار کرد."

میهائیلوویچ نام خود را به عنوان مدافعی که ضربات کاشته خطرناکی داشت، در تاریخ فوتبال ثبت کرد. او در صربستان و ایتالیا 16 قهرمانی کسب کرد که از میان آنها جام باشگاه‌های اروپا در سال 1991 با تیم ستاره سرخ بلگراد و جام در جام اروپا در سال 1999 با لاتزیو را می‌توان نام برد.

میهائیلوویچ که در سال 2006 به دوران فعالیتش پایان داد، 63 بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده و 9 گل به ثم رسانده و در جام جهانی 1998 و جام ملت‌های 2000 اروپا حضور داشته است.

وی قبل از این که سرمربی تیم‌های بولونیا، کاتانیا و فیورنتینا شود، در اینتر میلان دستیار روبرتو مانچینی بود. وی در ماه نوامبر از فیورنتینا اخراج شد.

کد خبر 171542
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز