گروه شهری: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از محرومیت از رانندگی 34 راننده متخلف مرد و زن از یک تا 12ماه به دلیل تخلفات حادثه‌ساز و مثبت بودن تست سلامت آنها در سال جاری خبر داد.

سردار حسین رحیمی ‌ با اشاره به اینکه در سال گذشته از 893‌راننده شامل 830 راننده مرد و 63 راننده زن تست سلامت روحی و روانی به عمل آمد، گفت: براساس نتایج این تست 786راننده مرد از یک ماه تا یک سال و 43راننده زن نیز از یک ماه تا 3ماه از رانندگی محروم شدند. وی با اشاره به تقویت صورت گرفته در خصوص تست‌های سلامت روحی و روانی در سال جاری گفت: طی دو ماهه امسال از 43 راننده شامل 38راننده مرد و 5 راننده زن تست سلامت روحی و روانی گرفته شد که 30راننده مرد از یک ماه تا یک‌سال و 4راننده زن نیز از یک ماه تا 3ماه از رانندگی محروم شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه برخورد با رانندگان پرخطر پایتخت به طور جدی در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به‌خصوص ماموران پلیس نامحسوس و گشت بزرگراه قرار دارد، گفت: در عین حال برخورد با رانندگان خودروهای عمومی پرخطر تشدید شده و بر اساس ابلاغیه صادره ماموران پلیس به‌شدت با این دسته از رانندگان متخلف که جان سایر رانندگان در معابر پایتخت را به خطر می‌اندازند، بدون اغماض برخورد می‌کنند. وی تاکید کرد: رانندگان پرخطر خودروهای پلاک عمومی ضمن طی کردن مراحل مربوطه به عنوان راننده پرخطر به بخش صنفی خود نیز معرفی می‌شوند و از ادامه فعالیت در صنف خود محروم خواهند شد.

کد خبر 171323
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز