همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پوست اندازی در این حزب گفت: بانوان و جوانان باید در مجمع عمومی آینده حزب موتلفه اسلامی مورد توجه قرار گیرند.

حبیب الله عسگر اولادی که در جشن میلاد کوثر که توسط واحد بانوان حزب موتلفه اسلامی استان تهران برگزار شد سخن می گفت با اشاره به زندگی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) صحیفه ای از خود به یادگار گذاشته است که همه ائمه اطهار(ع) به آن افتخار می کنند و از آن دستور العمل می گیرند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، عسگر اولادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: مردان و زنان با ایمان باید در تشکیلاتی منسجم دور هم جمع شوند و قدرت پیدا کرده تا بتوانند امر به معروف و نهی از منکر کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بیان داشت: اهل ایمان باید قدرت آمره برای امر به معروف و قدرت ناهیه برای نهی از منکر داشته باشند و این مساله نیازمند کار تشکیلاتی است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توفیق نامزدهای زن حزب موتلفه اسلامی در انتخابات مجلس در تهران و شهرستانها نشان دهنده این است که بانوان هم می توانند در کشور خدمت کنند و در قانونگذاری موفق باشند و مردم قدر زحمات آنها را می دانند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به پوست اندازی در حزب موتلفه اسلامی گفت: بانوان و جوانان باید در مجمع عمومی آینده حزب موتلفه اسلامی مورد توجه قرار گیرند.

عسگر اولادی ادامه داد: انتقاداتی که در رسانه ها و روزنامه ها به حزب موتلفه اسلامی می شود و امیدواریم بی غرض باشد این مساله را مطرح می کند که موتلفه اسلامی باید توجه ویژه ای به زنان و جوانان داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به استعدادها و توانایی های بانوان و جوانان همواره داشته اند که باید به این مساله توجه کنیم.

کد خبر 171198
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز