همشهری‌آنلاین: جنرال موتورز بزرگ‌ترین کارخانه اتوموبیل سازی جهان دادن آگهی‌های تبلیغاتی خود به فیس بوک را به این دلیل که این کار برایش بی‌فایده بوده است قطع کرد

initial public offering

شبکه اجتماعی فیس بوک از چندی پیش برای عرضه سهام خود وارد عمل شده بود.

جنرال موتورز سومین شرکت تبلیغ دهنده به وسائل ارتباط جمعی در آمریکاست و سالانه ده میلیون دلار آگهی به فیس بوک می‌داد.

فیس بوک سال گذشته سه میلیارد و هفتصد میلیون دلار درآمد از آگهی داشت.

گفته می‌شود اقدام جنرال موتورز بر رفتار و سیاست‌های آگهی دهی شرکت‌های بزرگ بازرگانی دیگر نیز تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 170846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار