چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین : معاون باشگاه پرسپولیس از انتقال مجتبی جباری بازیکن میانی فصل پیش استقلال به این تیم خبر داد و گفت به زودی قرارداد او درهیات فوتبال ثبت خواهد شد.

به گزارش ایسنا محمد عبدیایی در مورد اظهار داشت: مجتبی جباری سه شنبه 10 مرداد در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و مذاکرات خوبی را با وی انجام دادیم و طی توافقی که حاصل شد، ملی پوش استقلال تهران قرارداد داخلی دو ساله‌ای را با پرسپولیس امضا کرد.

وی افزود: مجتبی جباری‌که برای جدایی‌اش از استقلال تفاهم‌نامه‌ای با مدیرعامل سابق این باشگاه داشته است، قرار است برای دریافت این تفاهم‌نامه مبلغی را به حساب هیات فوتبال واریز کند که این مهم نیز به زودی انجام می‌شود و جباری قرمزپوش خواهد شد.

عبدیایی هم‌چنین درخصوص سرنوشت نهایی جواد کاظمیان نیز تصریح کرد: کاظمیان توافق نهایی را برای تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس انجام داده است. پس از ثبت نهایی قرارداد کاظمیان در خصوص حضور یا عدم حضور وی در لیگ امارات تصمیم خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: تحت هر شرایطی کاظمیان با پرسپولیس تمدید می‌کند؛ اما، این که آیا او به الشعب خواهد پیوست یا خیر موضوعی است که در هفته‌ی آینده در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

معاون باشگاه پیروزی، هم‌چنین در خصوص احتمال جذب دروازه‌بان جدید‌گفت: در حال حاضر برنامه‌ی خاصی برای جذب دروازه‌بان نداریم، اگر کادر فنی تقاضایی در این خصوص داشته باشد، برآورده خواهد شد.

کد خبر 1708

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز