دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

سعید اکبری: رضا عنایتی امروز برگشت ایران. دیشب در امارات بود. 12 شب گذشته را هم همینطور. او برگشته ایران تا در تمرینات تیم ملی حاضر شود.

 امروز، فردا می‌رود کمپ تیم‌های ملی. فعلا می‌ماند. تا قبل از بازی سوریه تمرین می‌کند. این بازی که تمام شد، برمی‌گردد امارات. همراه با تیم باشگاهی‌اش یک اردوی خارجی می‌رود. اردویی که احتمالا در آلمان خواهد بود.

الامارات امسال می‌خواهد با عنایتی و کعبی در لیگ غوغا کند. فصل قبل نزدیک بود سقوط کند به لیگ پایین‌تر اما این فصل ... «می‌خواهند حداقل جزو تیم‌های وسط جدول باشند. من و حسین هرچه داریم رو می‌کنیم.»

رضا عنایتی تمرینات بدنسازی‌اش را در تیم ملی انجام می‌دهد اما یک دوره بدنسازی هم با الامارات پشت‌سر می‌گذارد. اینجوری برای بازی‌های فصل آماده‌تر می‌شود. «اینجا روی من خیلی حساب کرده‌اند. دو برابر توانم باید کار کنم ...»

رضا عنایتی کی برمی‌گردد ایران؟
فردا (امروز). می‌آیم که با تیم ملی تمرین کنم. 10، 12 روز در خدمت تیم ملی هستم. بعد از بازی سوریه هم برمی‌گردم امارات.

با الامارات تمرین کرده‌ای؟
بله، در این 10 روزی که اینجا هستم در تمرینات حاضر شدم. جلسه اول مرا به بازیکنان معرفی کردند. علاوه بر این، یکسری کارهای اداری هم انجام دادم. از تیم ملی که برگشتم بدون مشکلی با الامارات شروع می‌کنم.

از تیم باشگاهی‌ات حرف بزن...
الامارات قوی نیست. سال قبل خوب نتیجه نگرفت. نزدیک بود سقوط کند. مسوولان باشگاه تازه برنامه‌ریزی کرده‌اند. می‌خواهند فصل متفاوتی را پشت‌سر بگذارند. حداقل تا میانه‌های جدول بالا بیایند. همه امیدوارند. احتمال می‌دهم سال خوبی داشته باشیم.

چرا سال قبل نتیجه نگرفتند، مشکلی بود؟
بله، پارسال الامارات مشکلات زیادی داشت. شاید خنده‌دار باشد؛ مشکل اصلی‌شان برمی‌گشت به رفت و آمد بازیکنان! اغلب بچه‌های تیم در ابوظبی کار می‌کردند و فاصله این شهر با راس‌الخیمه باعث می‌شد خسته برسند سر تمرین. اما امسال مدیر باشگاه شرایط را طوری فراهم کرده که بازیکنان در همین راس‌الخیمه کار کنند و دیگر مسافت 30 کیلومتری را نروند ابوظبی. سال قبل خستگی‌راه کلی تیم را عقب انداخت اما امسال همه چیز برای نتیجه‌گیری مهیاست.

شماره چند مال توست؟
11. این شماره پیراهنم است.

در تیم ملی چطور؟
معلوم نیست. هر شماره‌ای که دادند، فرق نمی‌کند. در تیم ملی شماره مهم نیست. فقط می‌خواهم مثمرثمر باشم.

شماره 10 را می‌خواستی. حالا هم که دایی نیست.
این شماره را دوست دارم. همیشه آرزو داشتم 10 تیم ملی را بپوشم. ولی حالا برایم اهمیت زیادی ندارد. هر شماره‌ای را که دادند، تنم می‌کنم.

حضور حسین کعبی در الامارات باید کارت را راحت‌تر کند.
بله، به هر حال حسین زبان بلد است و به من کمک می‌کند. از طرفی او فوتبالیست خوبی است. در جام‌جهانی فوق‌العاده کار کرد. انصافا در رقابت‌های باشگاهی هم ستاره است. من و حسین می‌خواهیم الامارات را به قدرت لیگ تبدیل کنیم.

آقای گل می‌شوی؟
قول می‌دهم. الامارات ضعیف‌تر از آن است که بخواهم با این تیم به آرزوهای بزرگ فکر کنم.

یعنی اصلا فکرش را نکرده‌ای؟
نه، اینجوری استرسم بالا می‌رود. فقط دنبال این هستم که برای تیم خوب بازی کنم. تلاشم را می‌کنم تا گل هم بزنم ولی باید ببینم شرایط چطور می‌شود.

طرفداران از تو چه توقعی دارند؟
اینجا من با طرفداران ایرانی و اماراتی برخورد زیادی داشته‌ام. از من توقع بالایی دارند. می‌خواهند در حد یک فوق ستاره باشم. تلاش می‌کنم بهترین بازی‌های عمرم را انجام دهم.

کد خبر 1450

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز