چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور با اشاره به اینکه سهمیه بنزین 100 تومانی کارت‌های سوخت به هیچ عنوان نمی‌سوزد، گفت: این سهمیه تا اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کارت‌های سوخت باقی می‌ماند و پس از آن به میزان دو برابر با نرخ 400 تومان در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

محمد رویانیان  در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بنزین 100 تومانی ذخیره شده در کارت‌های سوخت رانندگان با توجه به صرفه‌جویی صورت گرفته از سوی رانندگان، حق آنها بوده و به هیچ عنوان این سهمیه نخواهد سوخت.

 وی با اشاره به اینکه میزان کل ذخیره بنزین 100 تومانی کارت‌های سوخت به اندازه مصرف کمی بیش از یک روز کشور یعنی 70 میلیون لیتر است، تصریح کرد: این در حالیست که میزان ذخیره بنزین 400 تومانی کارت‌های سوخت بیش از یک میلیارد و 200 میلیون لیتر است.

 رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور گفت: با تغییر نرخ بنزین عملا معادل‌سازی بنزین 100 تومانی و تبدیل دو برابر سهمیه ذخیره شده در کارت‌های سوخت به بنزین 400 تومانی، به طور قطع در جهت منافع مردم خواهد بود.

 وی در خصوص بنزین 400 تومانی نیز با تاکید بر اینکه سهمیه بنزین 400 تومانی به هیچ عنوان نمی‌سوزد، تاکید کرد: قطعا رانندگانی که صرفه‌جویی لازم را در این خصوص داشته باشند در زمان تغییر قیمت بنزین به هیچ عنوان ضرر نمی‌کنند.

 رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور در خصوص ابطال کارت‌های سوخت موقت خودروها نیز گفت: ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور مخالف ابطال کارت‌های سوخت موقت است و در این خصوص در حال پیگیری از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها برای حل مشکل هستیم. لذا تاکید می‌کنیم که هنوز هیچ تصمیمی در خصوص ابطال کارت‌های سوخت موقت اتخاذ نشده است.

کد خبر 170768
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز