همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه وزش گرد و غبار در غرب و جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: برای نقاطی از تهران نیز پدیده گرد و غبار را پیش بینی می کنیم.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: امروز چهارشنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای مناطقی از شمال شرق، شرق و دامنه‌های البرز و همچنین ارتفاعات جنوب شرق کشور و در شدت کمتری برای شمال غرب و سواحل شمالی کشور افزایش ابر در پاره‌ای از از نقاط رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط در روز پنجشنبه و جمعه به طور پراکنده در این مناطق ادامه دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: همچنین در دو روز آینده برای برخی نقاط غرب و جنوب غرب کشور باد و گرد و غبار به تناوب ادامه خواهد داشت و برای امروز در دامنه‌های البرز و در جنوب کشور آسمانی غبارآلود و در پاره‌ای از نقاط وقوع پدیده گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

امیدوار شهری برای تهران نیز طی امروز آسمان کمی ابری در پاره‌ای از نقاط غبار آلود و برای روز پنجشنبه نیز آسمان ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر آن افزایش ابر در ارتفاعات رگبار و رعد و برق و گاهی باد و گرد و خاک پیش بینی کرده است.

به گفته امیدوار شهری دمای هوا امروز در تهران در گرمترین زمان به 23 و در سردترین آن به 18 درجه سانتیگراد می رسد و این شرایط در روز پنج شنبه نیز متداوم است.

کد خبر 170739
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز