همشهری آنلاین: دبیرکل حزب اعتدال و توسعه درباره رویکرد این حزب در زمینه معرفی کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما طرفدار این نیستیم که به هر صورتی شده بخواهیم در انتخابات شرکت کنیم بلکه وقتی وارد عرصه می‌شویم که اطمینان حاصل شود فردی می‌تواند آسیب‌هایی که به کشور در این فاصله وارد شده را به نحو مقتضی و بر اساس مصالح کشور حل کند.

محمدباقر نوبخت در گفتگو با همشهری آنلاین درباره نحوه ورود حزب اعتدال و توسعه به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: حزب اعتدال و توسعه هنوز درباره معرفی کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم جمع‌بندی نداشته و اصلاً هنوز حرکتی شروع نکرده است.

وی افزود: برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم درک بیشتری از شرایط لازم است چراکه لازم است فردی که می‌خواهد در این انتخابات خود را در معرض انتخاب قرار دهد، به این جمع‌بندی برسد که چقدر می‌تواند خدمت کند. لذا برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری به لحاظ جمیع جهات خیلی مشکلی نمی‌بینیم.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: در عین حال تصمیمان هم این نیست که به هر صورتی که شده است بخواهیم وارد انتخابات شویم. بلکه فردی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شود باید بتواند امیدی برای بهبود شرایط داشته باشد.

نوبخت تأکید کرد: هر دولتی که بیاید باید یکسری از تصمیمات را تصحیح کند لذا باید دید در این فضا چقدر و با چه برنامه‌ای می‌شود به سمت تصحیح امور رفت.

محمدباقر نوبخت افزود: بعد از اینکه این جمع‌بندی صورت گرفت و اطمینان حاصل شد که فردی می‌تواند آسیب‌هایی که به کشور در این فاصله وارد شده را به نحو مقتضی و بر اساس مصالح کشور حل کند، آن موقع حزب اعتدال و توسعه نیز ورود پیدا می‌کند.

کد خبر 170546
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز