سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۵
۰ نفر

مهدی تهرانی: فیلم جاده را به یاد بیاورید.رمان مشهور و ماندگار کورمک مک کارتی را جان هیلکات به زبان تصویر درآورد و اگر نبود بازی زیبا و تاثیرگذار ویگو مورتنسن و چارلیز ترون و همچنین وزن داستان، معلوم نبود هیلکات چه سرنوشتی پیدا می‌کرد.

کن 65 ؛ یاغی ساخته جان هیلکات

کارگردان 51 ساله استرالیایی جان هیلکات 6 فیلم در کارنامه دارد که یکی پس از دیگری پر از ضعف در کارگردانی است. منتها هیلکات که اهل لابی و زدو بند است و پول نیز دارد با کمک بازیگران هم وطنش مدتها است که خود را در زمره کارگردانان جا زده است.

هنوز هم علاقمندان به سینما او را بابت ساخت فیلم جاده نبخشیده‌اند.با این همه او که هیچ سابقه مهمی در ارائه فیلم‌های درخور ندارد و حتی یک اسکار پلاستیکی نیز تا حالا نگرفته امسال سر از کن 65 درآورده است.

جان هیلکات

از خوش شانسی هیلکات همین بس که فیلم جدید تارانتینو با عنوان"جانکوی زنجیرپاره کرده" و هم چنین فیلم "استاد"ساخته پل تامس اندرسون به کن 65 نرسیدند وگرنه محال بود آدمی با رزومه ی جان هیلکات در بخش مسابقه امسال حضور داشته باشد.

یاغی lawless یک درام جنایی است که داستانش در ویرجینیای اوایل قرن بیستم می گذرد و در آن نزاع دو دوست سابق که حالا یاغی از کاردرآمده اند را به تصویر می‌کشد.

کد خبر 170424
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز