همشهری آنلاین: بر اساس مصوبه مجلس مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری‌ها و هزینه‌های انشعاب معاف شدند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس در ادامه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه، بررسی بندهای الحاقی قسمت درآمدهای لایحه بودجه را ادامه دادند و ماده الحاقی 33 این لایحه را به تصویب رساندند.

در جریان بررسی این ماده الحاقی جعفر قادری نماینده مردم شیراز درخواست رفع ابهام داشت و گفت: اینکه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و غیره معاف می‌شوند، ابهام دارد چرا‌ که مشخص نیست در چه حدیت و برای چند واحد مسکونی این معافیت صورت می‌گیرد.

در ادامه علی لاریجانی از سخنگوی کمیسیون تلفیق و نماینده دولت خواست تا ابهام این ماده را رفع کند که در نتیجه مقرر شد عبارت "در حد یک واحد مسکونی و در حد الگوی مصرف" به این ماده الحاقی اضافه شود.

‌بر اساس این مصوبه مجلس در ماده الحاقی 33 مقرر شد مدد‌جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری‌ها و هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب برق و گاز برای یک بار و در حد یک واحد مسکونی در حد الگوی مصرف معاف‌ شوند.

 

کد خبر 170379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز