شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اخیرا مجوزی به استان‌ها داده شده است که ظرفیت در مورد هر استان متفاوت است و این مجوز استخدام بر مبنای ماده 51 قانون برنامه پنجم و نیز ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری صادر شده است.

فارس نوشت: معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت رئیس‌جمهور جزئیات استخدام در دستگاه‌های اجرایی به ازای خروج یک نفر در مشاغل حاکمیتی و سه نفر در تصدی‌گری را بیان کرد.

عبدالعلی تاجی در مورد شرایط استخدام در لایجه بودجه 91 گفت: بر اساس قانون برنامه پنجم ماده 51 دولت اجازه استخدام جدید ندارد،اما معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با پیشنهاد به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و تصویب شورای توسعه مدیریت می‌تواند مجوز استخدام دریافت کند.

وی افزود: اخیرا مجوزی به استان‌ها داده شده است که ظرفیت در مورد هر استان متفاوت است و این مجوز استخدام بر مبنای ماده 51 قانون برنامه پنجم و نیز ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری صادر شده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور افزود: بر اساس این مواد، به ازای خروج هر 3 نفر از مشاغل تصدی‌گری یک نفر جدید و به ازای خروج هر یک نفر از مشاغل حاکمیتی یک نفر جایگزین خواهد شد.

تاجی گفت: با توجه به اینکه سال‌های گذشته نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی به خاطر بازنشستگی،بازخریدی و یا فوت از چرخه کار خارج‌ شده‌اند، معاونت توسعه مدیریت نیز به موجب اجازه مجلس و با تصویب 2 معاونت توسعه و برنامه‌ریزی مجوز استخدام به استان‌ها اعطا می‌کند.

کد خبر 170130
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز