شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با برتری در مجموع پنج دیدار برگزار شده مقابل فولاد ماهان به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.

basketball

به گزارش مهر، مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه (20 اردیبهشت) با برگزاری پنجمین و آخرین دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و فولادماهان سپاهان به پایان رسید. در این دیدار که در سالن اندیشه بندر امام برگزار شد، شاگردان مهران شاهین طبع با نتیجه 75 بر 73 مهمان خود را شکست دادند.

ماهشهری‌ها در حالی برنده این بازی شدند که طی دیدارهای سوم و چهارم نیز که میزبانی بازی را بر عهده داشتند به پیروزی دست یافته، اما نتیجه دیدارهای اول و دوم را که در اصفهان برگزار شده بود واگذار کرده بودند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت سه از پنج برگزار می‌شود. براین اساس تیم پتروشیمی با کسب سه پیروزی از مجموع پنج دیدار برگزارشده برابر اصفهانی‌ها راهی دیدار نهایی شد. پیش از این مهرام با غلبه بر دانشگاه آزاد به فینال صعود کرده بود.

پس از پایان دیدار روز چهارشنبه تیم‌های پتروشیمی و فولادماهان، تماشاگران تیم میزبان با شکستن صندلی‌های سالن و پرتاب آن به داخل زمین مشکلاتی را ایجاد کردند که خوشبختانه با توجه به پایان یافتن وقت قانونی بازی این جنجال‌ها تاثیری در جریان عادی بازی نداشت.

کد خبر 170022
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز