همشهری‌آنلاین: ازدحام برای خروج از محل برگزاری مراسمی که ملیکا زارعی ـ خاله شادونه ـ اجرای بخش‌هایی از آن را در خرم‌دره بر عهده داشت، مرگ و آسیب‌دیدگی چند کودک حاضر در این مراسم را در پی داشت که در این باره تهیه کننده آن توضیحاتی ارائه کرد.

خاله شادونه

ایسنا نوشت: تهیه‌کننده‌ برنامه «خاله شادونه» وی تاکید کرد این مراسم خارج از برنامه‌ای که تحت عنوان «خاله شادونه» در صداوسیما تولید و پخش می‌شود در خرم‌دره استان زنجان برگزار شده است.

علی اکبر ذاکری گفت: این مراسم از جمله برنامه‌هایی بود که ربطی به صداوسیما نداشت و یک شرکت خصوصی با مجری برنامه تماس گرفته بود و ازدحام جمعیت و کم‌بودن فضا، منجر به مرگ سه کودک شد. این سالن برای برگزاری مراسم مورد نظر، فضای کافی نداشته و به دلیل اینکه دو در خروجی برای خارج شدن کودکان وجود نداشته این اتفاق افتاده است.

این تهیه‌کننده‌ تلویزیون سپس خاطرنشان کرد: اتفاقی که افتاد، اصلا ربطی به برنامه «خاله شادونه» و صداوسیما ندارد؛ یک مراسم خارج از صداوسیما برگزار شده که حتی بدون هماهنگی با تهیه‌کننده و خود صداوسیما بوده است. ظاهرا برگزارکننده‌های اینگونه برنامه‌ها به خاطر درآمد بیشتر از مکان‌هایی استفاده می‌کنند که ظرفیت لازم را ندارند و باعث چنین اتفاقاتی می‌شوند که تاسف‌بار است.

ذاکری گفت: به عقیده‌ من مقصر اصلی این اتفاق، برگزارکننده‌ این برنامه و انتظامات بوده که به خاطر ظرفیت کم سالن، نتوانسته‌اند جمعیت را کنترل کنند و منجر به چنین اتفاقی شده است. آخرین صحبتی که با ملیکا زارعی (خاله شادونه) داشتم، گفت که بعد از اتمام برنامه، عصر روز گذشته ـ پنجشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت ـ این اتفاق افتاد که به خاطر درهای خروجی کم، نتوانستند جمعیت حاضر را کنترل کنند و موجب فوت سه کودک و زخمی شدن چند تن دیگر شده است.

کد خبر 169967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز