پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: در بازی تیم‌های "مربیان تیم‌های ملی" و تیم رسانه ورزش گلزنی عادل فردوسی‌پور و اعتراضش به گرفته نشدن پنالتی و همچنین جو خاصی که میان بازیکنان قدیمی تیم ملی وجود داشت و به کنایه زدن‌های متعدد بین آن‌ها ختم می‌شد، حاشیه‌های جالبی به وجود آمده بود.

football

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم‌های ملی مربیان تیم‌های لیگ برتری و تیم رسانه ورزش از ساعت 16 امروز در ورزشگاه غدیر برگزار شد که در پایان مربیان تیم‌های ملی با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دادند.

* پیش از آغاز بازی و زمانی که بازیکنان دو تیم در حال دست دادن با یکدیگر بودند، صحبت‌های کوتاه عادل فردوسی‌پور و کارلوس کی‌روش با هم در نوع خود جالب توجه بود.

* حدود 200 تماشاگر از نزدیک این بازی را تماشا کردند و بیشتر از همه به تشویق عادل فردوسی‌پور، کریم باقری و علیرضا منصوریان پرداختند.

* کی‌روش که قرار بود در این بازی برای تیم ملی مربیان تیم های ملی به میدان برود،‌ در کنار زمین بازی را تماشا می‌کرد و در طول بازی بارها با سیموئز دستیارش صحبت‌هایی داشتند و مدام می‌خندیدند.

* حرف‌هایی که در طول بازی بین بازیکنان تیم مربیان تیم‌های ملی رد و بدل می‌شد، خیلی جالب بود. به طور مثال در یک صحنه کریم باقری پاس سریعی برای امید نمازی فرستاد اما مربی تیم ملی به این توپ نرسید. در این لحظه افشین پیروانی با کنایه‌ای به نمازی خطاب به باقری گفت: "کریم به نمازی پاس نده، او با موتور هم به این توپ نمی‌رسید".

* حرص و جوش خوردن‌های فرامرز ظلی در کنار زمین هم قابل توجه بود. او در لحظات پایانی بازی و در حالی که تیم رسانه‌ ورزش گل دوم را به ثمر رسانده بود بارها با فریادهایش بازیکنان تیم مربیان تیم‌های ملی را به عقب فرامی‌خواند و از آن‌ها می‌خواست جدی‌تر بازی کنند.

* در پایان بازی بازار عکس گرفتن با کارلوس کی‌روش و عادل فردوسی‌پور خیلی داغ بود به حدی که فردوسی‌پور چند دقیقه مجبور شد با وجود خستگی در میان تماشاگران علاقه‌مند بماند و با آن‌ها عکس بگیرد و امضا بدهد.

* در یک صحنه که فردوسی‌پور در محوطه جریمه حریف سرنگون شد، به شدت معتقد به خطای پنالتی بود و به سبک خاص خودش و با خنده به داور اعتراض می‌کرد.

* کودکان سرطانی که این بازی برای حمایت از آن‌ها انجام می‌شد، در نامه‌ای که به عادل فردوسی‌پور نوشته بودند، از او خواستند آن‌ها را کودک سرطانی خطاب نکند، بلکه بگوید "مبتلا به سرطان"، چرا که آن‌ها می‌توانند بر سرطان غلبه کرده و بهبود یابند

کد خبر 169901
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز