مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

گروه شهری: ساخت بزرگراه طبقاتی صدر بیش از 52 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نصب عرشه در محور وسط موسوم به ضلع جنوب غربی در این بزرگراه نیز آغاز شده است.

به گزارش همشهری، بزرگراه طبقاتی صدر هم‌اکنون در تمامی جبهه‌های کاری فعال است و کار احداث بیش از 85 درصد ستون‌های این بزرگراه به پایان رسیده است. همچنین ساخت سرستون‌های اصلی بزرگراه در کارخانه قطعات پیش ساخته از هفته پیش آغاز شده و هم‌اکنون کار نصب سرستون پایه‌های پل و همچنین تکمیل عرشه پل در آن آغاز شده است.

لازم به ذکر است که سید مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ابتدای اردیبهشت‌ماه از پیشرفت 95درصدی ساخت کارخانه سگمنت پیش ساخته بزرگراه طبقاتی صدر خبر داده و اعلام کرده بود: کارخانه سگمنت‌سازی‌ بزرگراه طبقاتی صدر باید در مدت زمانی کمتر از 5 ماه تمام قطعات پیش‌ساخته مورد نیاز(قطعات عرشه و سرستون) را برای اجرای این طرح عظیم شهری تولید کند و قالب‌های به کار رفته در این واحد تولیدی از اواسط اردیبهشت ماه سال‌جاری زیر بتن می‌رود.

پیش‌تر نیز بیش از 100 متر از عرشه پل در ضلع شمال غربی و ورودی تونل نیایش نصب شده است و هم‌اکنون کار برای نصب عرشه میانی پل ادامه دارد.براساس این گزارش، پروژه طبقاتی بزرگراه صدر، به‌صورت طرح و اجرا بوده و نصب عرشه از دو طرف شرق و غرب این بزرگراه آغاز شده و به بخش میانی بزرگراه می‌رسد. از این رو در دو سوی غربی و شرقی بزرگراه عملیات ساخت پایه‌ها با سرعت بیشتری در جریان است و به‌تدریج پایه‌های بخش میانی آن نیز تکمیل خواهد شد. ساخت زیرگذر قیطریه نیز بالغ بر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال حاضر کار در این زیرگذر ادامه دارد.

کد خبر 169856
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز