چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حال عمومی استاد جلیل شهناز رو به بهبودی است و ایشان از وضعیت عمومی مطلوبی برخوردارند.


سید عباس سجادی ،ترانه‌سرا و مدیر موسیقی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: دوشنبه این هفته(18 اردیبهشت) به اتفاق جمعی از هنرمندان موسیقی به دیدار استاد جلیل شهناز رفته و به عیادت از او پرداختیم.

وی افزود: دیدار از هنرمندان پیش کسوت و جویای وضعیت آنها شدن وظیفه هر انسانی است و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به گواهی برنامه هایی که در تجلیل از این اساتید، از جمله استاد شهناز، داشته همه گاه پی گیر احوالات آنها بوده است.
به گفته سجادی در این دیدار جمعی از هنرمندان از جمله آقای رضا مهدوی نوازنده سنتور و مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری و آقای کیوان ساکت ،آهنگساز و نوازنده تار،,و آقای مجید ناظم پور نوازنده شناخته شده عود، به همراه جمعی دیگر به عیادت این استاد نامدار تار رفتیم که خوشبختانه وضعیت مزاجی ایشان بعد از چند روزی که به دلیل کهنسالی به یکسری مشکلات دچار شده بودند، رو به بهبودی نهاده است.

سجادی گفت که در این دیدار علاوه بر صحبت و گپ وگفت با استاد ،آقای ساکت چند دقیقه ای برای استاد تار نواختند.
سجادی همچنین از عزیمت خود به اصفهان و دیدار با استاد کسایی خبر داد و گفت که هفته آینده به این شهر می روم تا از استاد کسایی که متاسفانه وضع مزاجی چندان مناسبی ندارند دیدار کنم.
 

کد خبر 169754

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز