همشهری‌آنلاین: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 91 اعلام کرد که کمیسیون متبوعش وارد بررسی میزان درآمد حاصله از اجرای فاز دوم قانون یارانه‌ها شد.

فارس نوشت: جعفر قادری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1391 کل‌کشور اظهار داشت: کمیسیون متبوعش از ساعت 6:30 صبح امروز برای ادامه رسیدگی به بودجه 91 تشکیل جلسه داده و این جلسه تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کمیسیون تلفیق هم‌اکنون در حال بررسی نحوه اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌هاست.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 91 در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر نمایندگان دولت در حال ارائه توضیحاتی در خصوص پیشنهاد قوه مجریه در بودجه 91 برای میزان درآمد حاصله از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و سایر کالاها و خدمات مشمول قانون یارانه‌ها هستند، تصریح کرد: دولت پیشنهاد کسب درآمد 100 یا 135 هزار میلیارد تومانی را داده است تا این میزان درآمد را در راستای اجرای فاز دوم قانون یارانه‌ها کسب کند.

وی همچنین گفت: آقایان توکلی، بنده، نادران و تعداد دیگری از نمایندگان پیشنهاد کسب درآمد 54 هزار میلیارد تومانی از اجرای فاز دوم قانون یارانه‌ها را ارائه کرده‌ایم و آقای مصباحی‌مقدم نیز پیشنهاد کسب درآمد 72 هزار میلیارد تومانی از اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را داده است.

جعفر قادری بر همین اساس یادآور شد: پیشنهادات مختلف هم‌اکنون در حال بررسی در کمیسیون تلفیق است.

وی با ذکر این نکته که احتمالاً کمیسیون تلفیق فردا نیز تشکیل جلسه می‌دهد تا رسیدگی به لایحه بودجه 91 به اتمام برسد، تأکید کرد: کمیسیون تلفیق تلاش می‌کند سه‌شنبه هفته جاری رسیدگی به بودجه 91 در صحن علنی پارلمان آغاز شود.

دوره نمایندگان مجلس هشتم 6 خردادماه به پایان می‌رسد و مجلس نهم از 7 خرداد 91 آغاز به کار می‌کند.

کد خبر 169099
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز