همشهری آنلاین: علیرضا سجادپور اعلام کرد: قرار نیست فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» مجددا توسط شورای پروانه نمایش باز شود و لزومی هم برای این کار دیده نمی‌شود.

مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: متاسفانه خبر نادرستی مبنی بر نظر یکی از مقامات بلند پایه در خصوص این فیلم مطرح شده است که کاملا بی پایه و بی اساس است و از دیدن این اخبار و گسترش آن روی سایت‌ها و پایگاه‌‌های خبری شگفت زده شدم.

وی افزود: چگونه سایت‌های مختلف به خودشان اجازه می‌دهند اخبار کاملا بی‌پایه و اساس را در خصوص مقامات بلند پایه مطرح کنند و متعجبم چرا برخورد قانونی با آنها صورت نمی‌گیرد و نمی‌شود به صرف ادعای یک فرد مجهول یک خبر نادرست را اینگونه گسترده کرد.

سجاد پور ادامه داد: بارها گفته‌ام تصمیم در خصوص اکران فیلم‌ها صرفا باید در سازمان سینمایی کشور صورت بگیرد و در مورد این فیلم وفیلم‌های مشابه هم چنین است.

وی با بیان اینکه قرار نیست همه فیلم‌ها با هم اکران شود خاطرنشان کرد: اکران سینمایی 50 هفته دارد و باید برای تمام سال فکر چینش درست اکران را کرد. 70 فیلم علاقه‌مند هستند در دوره اول و دوم اکران حضور داشته باشند آیا چنین امری عقلا ممکن است؟

مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی ادامه داد: بهتر است به جای خبرسازی و شایعه سازی همه با هم تلاش کنیم قانون مداری در سینمای ایران بیش از پیش حاکم شود و حال که سینما در دو سه سال اخیر به رونق و فعالیت مطلوبی دست یافته و مخاطبین به آثار مختلف و متنوع سینمایی اقبال نشان می‌دهند، همه در جهت توسعه این فضا بکوشیم و اکیدا از حرکات تخریبی پرهیز کنیم.

وی درباره اکران فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» که پیش از این اعلام شده بود بعد از «سیب و سلما» در گروه «آزادی» اکران می شود گفت: من از اکران این فیلم چیزی نشنیدم و فیلم در زمان مناسبی اکران خواهد شد.

طی دو هفته‌ گذشته اخبار رسمی از اکران فیلم «تلفن همراه رییس‌جمهور» از سوی دست‌اندرکاران آن، مبنی بر اکران آن بعد از «سیب و سلما» منتشر شده بود و بازتاب خاصی را به همراه نداشت و امروز هم محسن علی‌اکبری ـ تهیه‌کننده فیلم ـ از بازبینی مجدد فیلم «تلفن همراه رییس‌جمهور» برای اکران به ایسنا خبر داده بود و گفته بود: ممکن است این فیلم به اکران چهارشنبه ـ 20 اردیبهشت ماه ـ نرسد.

همچنین حبیب اسماعیلی ـ پخش‌کننده فیلم ـ از آغاز اکران فیلم در 50 سینما در هفته پیش‌رو خبر داده بود.

کد خبر 168955
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز