همشهری آنلاین: فرناز اسماعیل‌زاده در رده ششم سرعت آسیا قرار گرفت.

سنگ نوردی

در ادامه‌ بیستمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا تیم سرعت کشورمان با ترکیب "حمید رضا توزنده‌جانی"، "ایمان احسانی‌فر" و "فرناز اسماعیل‌زاده" موفق شد با پشت سرگذاشتن تیم خوب قزاقستان در نیمه نهایی و فقط شکست در برابر تیم میزبان، به مدال نقره دست یابد.

در این رشته تیم چین به مدال طلا دست یافت و اندونزی به مدال برنز رسید.

بنا بر گزارش روابط بین‌الملل فدراسیون کوهنوردی، در رشته‌ OverAll (مجموع ۳ رشته) و در بخش زنان، "فرناز اسماعیل‌زاده" موفق شد به مدال برنز دست یابد.

در رشته‌ "سرعت" نیز صبح روز شنبه (9 اردیبهشت) سنگ‌نورد کشورمان، "فرناز اسماعیل‌زاده" در بخش زنان در رده‌ ششم آسیا قرار گرفت.

در این رشته و در بخش زنان، سنگ‌نوردانی از چین اول و دوم شدند و سنگ‌نورد قزاقستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

فرناز اسماعیل زاده

دو سنگ‌نورد دیگر ایران در بخش مردان، " ایمان احسانی‌فر" و "حمید‌رضا توزنده‌جانی" بودند که به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم آسیا قرار گرفتند. در این بخش سنگ‌نوردی از اندونزی اول شد و دو سنگ‌نورد قزاقستان دوم و سوم شدند.

بدین ترتیب تیم ملی کشورمان با کسب یک مدال نقره در رشته‌ "لید" (سرطناب) توسط "داوود رکابی"، ۳ مدال نقره در رشته‌ "سرعت-تیمی " توسط "حمیدرضا توزنده‌جانی"، "ایمان احسانی‌فر" و "فرناز اسماعیل‌زاده" و یک مدال برنز در رشته‌ OverAll (مجموع ۳ رشته) توسط "فرناز اسماعیل‌زاده" به کار خود در این مسابقات پایان داد.

 

کد خبر 168194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز