همشهری آنلاین: رقابت‌های روز نخست مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام سامورگاچف روسیه روز جمعه (8 اردیبهشت) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر روستاواندان روسیه برگزار شد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست این رقابت‌ها توسط عبدالحسین جهانبخشی به یک مدال نقره در وزن 42 کیلوگرم و رضا خدری و مهدی فلاح در اوزان 50 و 69 کیلوگرم به دو مدال برنز دست یافت.

بر این اساس عبدالحسین جهانبخشی با شکست حریفانی از کشورهای روسیه و قزاقستان، در دیدار فینال مغلوب کشتی‌گیر لیتوانی شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 50 کیلوگرم رضا خدری پس از شکست مقابل کشتی‌گیر روس در جدول رده‌بندی با شکست کشتی‌گیرانی از ارمنستان، اوکراین و روسیه به مدال برنز دست یافت.

در همین وزن نبی‌اله کریمی پس از پیروزی بر کشتی‌گیری از بلاروس، مقابل کشتی‌گیر ارمنستانی شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. کریمی در این گروه با پیروزی مقابل کشتی‌گیر اوکراین و شکست مقابل کشتی‌گیر روس به مقام پنجم دست یافت.

در وزن 58 کیلوگرم، مهدی نوروزی در مسابقه نخست، کشتی‌گیری از مولداوی را شکست داد اما در دور بعد با شکست مقابل حریفی از روسیه از دور رقابت‌ها کنار رفت. در همین وزن میثم رمضانی با شکست از حریف مجارستانی حذف شد.

در وزن 69 کیلوگرم، مهدی فلاح پس از پیروزی و شکست مقابل کشتی‌گیران روس، به گروه بازنده‌ها رفت و با شکست حریفانی از مولداوی و اکراین به مدال برنز دست یافت.

در وزن 85 کیلوگرم، مهدی ابراهیم‌زاده با شکست مقابل کشتی‌گیر روس از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات پنج وزن دوم این رقابت‌ها از ساعت 10 صبح روز شنبه آغاز شده است.

 

کد خبر 168107
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز